Nová kolekce K.BANA a spolupráce s nadací YogaHelp

05.04.2019

Kolekce na aktuální sezónu jaro/léto značky K.BANA přichází ve své nejčistší formě - opět ve 100% lnu, tentokrát však v podobě tkaného lněného materiálu, který vyniká svou kvalitou a produktu dodává větší míru použitelnosti.

Tradiční bílé kousky oděvu doplňují jemné tkané proužky v barvě indigo a světle modré, přírodní barva, a také se vrací oblíbená tmavě modrá. S odkazem na upcyklaci džínoviny, se kterou K.BANA začala na podzim loňského roku, jsou v kolekci i dva tito zástupci.

Souběžně s novou kolekcí dochází k intenzivnějšímu propojení s Nadačním fondem YogaHelp, který reprezentuje herečka a jogínka v jedné osobě, Petra Špindlerová, tvář aktuální kolekce. "Těší nás, že jsem součástí tohoto krásného projektu, který je tak dobře promyšlen. Kdy úcta k člověku začíná už úctou k životnímu prostředí," dodává Petra.

Pro projekt 2. Šance tak vznikly drobné charitativní předměty jako kosmetické taštičky, penály, meditační polštářky, relaxační podhlavník, drobné závěsné dekorativní předměty a náramky. K jejich výrobě byla použita právě stará džínovina, kterou K.BANA získala darem od lidí, jako podšívka je využit zbytek lněné metráže z posledních kolekcí.

Každý z předmětů je navíc ozdoben semínkem Rudraksha, neboli "Boží slzou" nebo také "Slzou boha Šivy". Jedná se o semínka z modrých plodů rostoucích na věčně zeleném stromě Elaeocarpus ganitrus, zejména v podhůří Himalájí. Ukrývají v sobě velké mystické a léčivé účinky. Semínka zdobící předměty 2. Šance jsou přivezena Petrou Špindlerovou z ašrámu Amritapuri (Kerala) z jižní Indie.

"Nákupem těchto předmětů lidé podpoří hodiny jógy v pavilonu žen s problémem se závislostí v Pražské nemocnici Bohnice, a také nově vzniklý projekt pro maminky v azylovém domě v kojeneckém ústavu v Praze - Krči," vysvětluje záměr pokračování projektu 2. Šance autorka K.BANA, Kateřina Černá.

Projekt 2. Šance Kateřina spustila v květnu loňského roku, kdy neprodané kusy ve svém showroomu neslevnila, ale upcyklovala je v nový model. I tehdy putovaly finance na hodiny jógy v nemocnici v Bohnicích. V květnu navíc značka K.BANA chystá Hithit kampaň, která si bere za cíl projekt 2. Šance co nejvíce podpořit. Více se dozvíte také zde.