Nová značka Pop by Zuzana Kubíčková nabízí nadčasový dámský šatník

26.03.2018

Talentovaná návrhářka Zuzana Kubíčková představila svou novou oděvní linii nesoucí název Pop by Zuzana Kubíčková. Stalo se tak v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku ve středu 21. března v karlínské Hauch Gallery. Značka Pop nabízí nadčasový ženský šatník. Zákaznice se tak mohou těšit na klíčové kusy oděvu osvědčených střihů, precizně zpracované, z kvalitních materiálů a s nezaměnitelným rukopisem návrhářky.

"Pop je vlastně zúročením zkušeností získaných z mé každodenní práce se zákaznicemi. Chci, aby ženy nosily šaty, které tvoříme, a proto se snažím nabídnout kvalitní a současně dostupný dámský šatník. Výroba v malých sériích umožní příznivější ceny a nadčasové, klasické střihy zase šanci na delší životnost oděvů," říká designérka Zuzana Kubíčková.

První sestava nabízí praktický základ ve formě malých černých, respektive malých bílých šatů, pouzdrových sukní, topů z lehkých splývavých látek v kombinaci s krajkami, kalhot a také trenčkotu. Návrhářka se drží svého stylu, což znamená, že modely jsou velmi ženské. To zajišťují nejen linie střihů, ale také použité materiály. Vzhledem k basicovému zaměření je celá první kolekce provedena v černé a bílé barvě a pracuje s lehce udržovatelnými látkami.

Pop bude fungovat paralelně s Kubíčkové couture tvorbou. Návrhářčino know-how, kvalitní řemeslo a propracovanost střihů odliší novou linii od běžné konfekce. Pop bude dostupný online na www.zuzanakubickova.com a každou sezónu bude obohacen o nové kusy a postupem času také doplňky.

Uvedení značky Pop by Zuzana Kubíčková provází kampaň, jejímiž tvářemi se staly ženy tří generací - herečka Jana Stryková a modelky Michaela Křivánková, Klára Polánková a Andrea Eva Benýšková. Autorkou fotografií je Radka Leitmeritz, stylingu se ujala Jana Kapounová. Adriana Bartošová a Hristina Georgievská se zasloužily o make-up a salon Petry Měchurové měl na starosti vlasový styling.