Pietro Filipi: Když o něco jde, nemá cenu spěchat

12.07.2019

Hlavními tvářemi kampaně k aktuální kolekci české značky Pietro Filipi na jaro/léto 2019 se stali Ester a Tomáš Berdychovi. Kampaň s titulem "Když o něco jde, nemá cenu spěchat" nafotil fotograf Branislav Šimončík v Monaku, kde manželé žijí a tráví spolu čas. Zkrátka, když o něco jde, nemá cenu spěchat. Ať už jde o budování úspěšné sportovní kariéry, romantický vztah nebo výrobu prémiového oblečení. V Pietro Filipi proto věří, že ty pravé hodnoty vznikají časem.

Hlavní protagonista Tomáš Berdych začal s tenisem v pěti letech a na kurtu strávil hodiny a hodiny času, než v roce 2004 porazil na olympiádě světovou jedničku Rogera Federera. Slibnou kariéru na čas přerušil kvůli problémům se zády, ale letos je zpět na vítězném tažení k vrcholu světového žebříčku. Na všechno, co stojí za to mít, se totiž vyplatí si počkat.

V manželce Ester má Tomáš velkou oporu a platí to i naopak. Společně cestují, rádi spolu tráví čas a připravují si vzájemná překvapení. Svůj vztah zpečetili po třech letech svatbou v Monaku. "Spolu je nám dobře všude, ať už doma na gauči, nebo na pláži v Monaku. Mít po boku správného parťáka je to nejdůležitější. Čím déle se známe, tím je to lepší," vyznává se Ester. Správné hodnoty zkrátka dozrávají časem.

To vědí i v Pietro Filipi. "Proces výroby každého produktu trvá obvykle celý rok. Od prvního nápadu v návrhářově bloku, přes výběr těch nejlepších materiálů na světových veletrzích i všech drobných detailů, až po focení produktů a kampaní a jejich prezentaci na prodejně. Chceme mít jistotu, že každý krok na cestě do vašeho šatníku proběhne podle nejvyšších standardů," uvádí společnost Pietro Filipi.