Pražský týden módy potřetí s celosvětovou kampaní a novými tvářemi

14.07.2017

Celosvětová módní kampaň společnosti Mercedes-Benz s názvem "Generation Now, Generation Next" se zaměřuje na nové talenty a mezigenerační vztahy. Jejími tvářemi se stala herečka Susan Sarandonová a filmový dokumentarista Bryn Mooser.

Jako součást podpory nadcházející edice největší domácí přehlídky současné módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week SS18, která se odehraje na začátku září, se v pražských ulicích a lifestylovém tisku objeví nová celosvětová módní kampaň Mercedes-Benz. Kampaň pracující s hashtagem #mbcollective je třídílný příběh poukazující na talentované osobnosti mezinárodního rozměru. Aktuální druhou část kampaně, která umožňuje vlivným osobnostem dneška představit a podpořit budoucí trendy, tvoří vůz Concept EQ s oscarovou herečkou Susan Sarandonovou a jejím protežé, filmovým tvůrcem Brynem Mooserem v režii kalifornského filmaře Luka Gilforda. EQ představuje elektrickou inteligenci a sílu, zatímco výrazné červené tóny a expresivní postoje protagonistů zobrazují energii generovanou vztahem dvou umělců.

Susan Sarandonová (Generation Now) je nejen uznávaná herečka, ale také významná společenská a politická aktivistka. V roce 1999 byla jmenována velvyslankyní UNICEF a v roce 2006 obdržela cenu Human Action Against Hunger. S Brynem Mooserem se setkala v roce 2010 po ničivém zemětřesení na Haiti a od té doby podporuje jeho práci. "Jsem velmi poctěna, že jsme byli s Brynem Mooserem přizvání k #mbcollective, a jsem hrdá na to, že představuji právě Concept EQ, protože podpora udržitelnosti je pro mě zásadní," říká Sarandonová.

Bryn Mooser (Generation Next) je známý jako spoluzakladatel mediální společnosti RYOT nominované na Oscara za dokument Body Team 12, který ukazuje činnost pracovníků Červeného kříže zasahujících v Libérii v souvislosti s epidemií eboly. "Se Susan jsme pracovali na humanitárních projektech po celém světě. Být součástí kampaně Mercedes-Benz je pro nás neuvěřitelná příležitost zvýšit povědomí o naší humanitární činnosti," uvádí Mooser.

Autor kampaně a jeden z vůdců nové generace filmařů, kteří posouvají možnosti digitalizace, Luke Gilford již spolupracoval s předními módními značkami jako Prada, Proenza Schouler či Maison Martin Margiela.

V rámci cíle společnosti Mercedes-Benz podporovat rodící se módní talenty představuje nová kampaň návrháře, jako je Anna October, Xiao Li, William Fan, Ran Fan a Steven Tai. "Iniciativa #mbcollective je příběhový formát, který prostřednictvím módy zdůrazňuje hodnoty naší značky - hodnoty založené na inovacích, lidském přínosu, propojenosti, udržitelnosti, emocích a inteligenci. Kampaň podporuje jak naše módní aktivity po celém světě, tak nové talenty v oblasti módního designu," vysvětluje Michael Bock, ředitel marketingu divize Sport & Lifestyle ve společnosti Mercedes-Benz Cars.