Slavnostní zahájení MBPFW se ponese ve znamení elegance a překvapení

05.03.2018

Slavnostní zahájení jarní edice pražského týdne módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week se odehraje v pátek 16. března v majestátním prostředí Clam-Gallasova paláce na Praze 1, který je jedním z nejvýznamnějších barokních paláců hlavního města. MBPFW se koná pravidelně už od roku 2010 a představuje formou přehlídek etablované lokální módní návrháře i začínající nadějné designéry a studenty módy a tematický doprovodný program.

"Interiér Clam-Gallasova paláce je mimořádně působivý a inspirující. Jsme rádi, že se domácí móda může pro změnu představit v tak povznášejícím prostředí, které nás také inspirovalo k elegantnímu zahajovacímu večeru," vysvětluje Lukáš Loskot, CEO Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

Zahajovací koktejl se odehraje ve spolupráci s pařížským parfémářským domem Maison Francis Kurkdjian. Francis Kurkdjian je jedním z aktuálně nejoslavovanějších a nejvyhledávanějších parfumérů na světě. Originalita jeho kreací je přičítána tomu, že klasickou francouzskou parfémářskou školu obohacuje o element překvapení, za nímž stojí jeho arménský původ a temperament. Navazuje na tradici luxusní parfumerie a přitom používá nečekané ingredience, které dávají vůním moderní twist. Současně je Kurkdjianova parfémová kolekce, kterou v ČR nabízí výhradně beauty concept store Ingredients, koncipována jako parfémový šatník a nabádá k tomu, abychom parfémy měnili podle příležitosti a nálady.

Ve znamení elegance a překvapení se ponese celý zahajovací večer módního týdne. Součástí programu je představení nové kolekce návrhářky Terezy Vu., jejíž značka zaměřená na luxusní spodní prádlo je známá rafinovaností a minimalistickým designem se smyslem pro detail. Kolekce s názvem Every good girl's wild dream pomyslně plní sny žen a představí šest outfitů z hedvábného saténu a krajky. Překvapení Terezy Vu. se týká barevnosti. Nová kolekce totiž pracuje s barvou, která pro návrhářčinu tvorbu není vůbec typická.

O pohoštění během zahajovacího večera se postará restaurace SOHO, dlouholetý cateringový partner Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Vizuálně minimalistické občerstvení inspirované elegancí a překvapením je koncipováno zážitkově a v souladu s Kurkdjianovými parfémy fúzuje tradiční známé chutě do inovativní formy.